Business Central

En moderne forretningsløsning for moderne bedrifter

Microsoft Dynamics 365 Business Central er en moderne forretningsløsning som passer for små og mellomstore bedrifter (anslagsvis 10-500 brukere), som trenger et avansert, men brukervennlig all-round system for å effektivisere forretningsprosessene sine.Vi har vært i bransjen i mer enn 30 år og har lang erfaring med Microsoft sine forretningsløsninger. Vi har spesialisert oss innen prosjekt og produksjon og har vår egen Microsoft-sertifiserte bransjeløsning Pilaro Industry Solution.

Pilaro Industry Solution implementeres i Microsoft sin standardløsning, og gir optimale brukeropplevelser for produksjonsbedrifter, og for bedrifter som driver prosjektbasert.

Vi hjelper deg gjerne å velge nytt forretningssystem.

Ønsker du at vi skal ta kontakt med deg? Legg igjen e-post og telefonnummer, så tar vi kontakt snart.

En moderne forretningsløsning for moderne bedrifter

Microsoft Dynamics 365 Business Central er en forretningsløsning som passer for små og mellomstore bedrifter (anslagsvis 10- 500 brukere), som trenger et avansert, men brukervennlig all-round -system for å effektivisere forretningsprosessene sine.
Microsoft Dynamics 365 Business Central er en forretningsløsning med naturlige forbindelser mellom salg, finans, service, drift, prosjekt og produksjon. Med denne løsningen får du strømlinjeformet forretningsprosessene dine, og du er alltid sikker på at informasjonen systemet gir deg, er korrekte og i sanntid.

Dynamics 365 Business Central «er «Microsoft Dynamics NAV 2019 . Altså den samme etablerte forretningsløsningen du kjenner, men med nytt navn og med bedre samhandling med dine øvrige forretningsprosesser.
Med Microsoft Dynamics 365 Business Central får du den kjente, gode Microsoft brukeropplevelsen, og et moderne system med bransjefunksjonalitet.

  • Økonomistyring:
    Du kan kople sammen data på tvers av funksjonene (regnskap, finans, innkjøp, salg, varebeholdning og kundedata), og få ut resultatene i visuelle diagrammer og visninger – alltid i sanntid. Dette gir det beste grunnlaget for gode beslutninger Rask regnskapsavslutning og – rapportering
    Forbedret prognosefunksjonalitet
  • Forsyningskjeden
    Optimaliser lagerbeholdningen
    Reduserer risiko og øker lønnsomhet
  • Salg og kundeservice
    Selg smartere
    Forbedret kundeservice
  • Prosjektstyring
    Hold budsjettet
    Presis planlegging
    Prosjektanalyse, innsikt i prosjektstaus, lønnsomhet og ressursbruk
  • Optimaliser driften
    Du kan bruke salgsprognoser og forventet lagerbeholdning til å generere produksjonsplaner og opprette bestillinger
    Effektiv lagerdrift
    Oppnå optimale produksjonsnivåer
  • Jobb hvor som helst og når som helst
    Uansett om du velger skybasert, lokal eller hybrid løsning, får du samme brukeropplevelse.
  • Håndtere, lagre og overføre data på en sikker måte