Følg oss på Facebook
LinkedIn

Microsoft Dynamics NAV og Office 365 - bedre sammen
 
 
Det er enklere å drive bedriften når de daglige kommunikasjonsverktøyene i Office 365   fungerer   sammen   med   ERP-løsningen (Enterprise Resource Planning).

Uansett om du produserer varer, selger tjenester eller flytter varer, er du avhengig  av dine ansatte,  og  dine  ansatte  er  avhengige  av  verktøyene du gir dem for å administrere viktige forretningsprosesser. Mange bedrifter kommer til et vendepunkt der verktøyene og  systemene  som gjorde at bedriften utviklet seg i startfasen, blir til hindringer som gjør dem mindre fleksible og ikke gir dem innsikten de trenger.
 
Pilaro AS leverer bransjeløsninger for produksjonsbedrifter som hjelper deg å administrere økonomien, forsyningskjeden og driften – uten å være en belastning for de ansatte eller en risiko for kontantstrømmen.
Med bransjeløsningen Pilaro ProPlanner får du bransjespesifikk funksjonalitet uten store kostnader for å spesialtilpasse en standard løsning.
 

Vi kan hjelpe deg å koble sammen personer, prosesser og systemer slik at du kan ta bedre avgjørelser raskt og proaktivt. Kontakt oss for mer informasjon. Mail eller ring Jon Fromreide, telefon 913 24 843